Evet arkadaşlar geçen hafta sizlere kaba değerlendirme yani performans alımından bahsetmiştik bugünde sizler için hazırladığım Bireysel Eğitim Programının(BEP) bir kaç ders için örneklerini atacağım sizlerde çocuklarınıza buna benzer BEP'ler hazırlayabilirsiniz.
Hazırladığım BEP'ler kendi öğrencilerime aittir sizler kendi öğrencilerinize uyguladığınız kaba değerlendirme formları sonucunda elde ettiğiniz eksikliklere göre bu BEP'leri hazırlayınız.
TÜRKÇE(BEP)
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Öğrencinin
Adı-Soyadı: ..................... BEP
Hazırlama Tarihi :27.09.2016
Sınıfı : 8. Sınıf
Programa Devam Edeceği Süre:2016-2017
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
Özel Eğitim Gerektiren Yetersizlikler:
Eğitilebilir Zihin Engelli Uygulayan : H. Ali DOĞAN
Okulun Adı: ...............................................
Ders: TÜRKÇE
|
||||||||
Öğrencinin
Performans Düzeyi
|
||||||||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
Not: Öğrenci amacı gerçekleştirirse
(+)gerçekleştiremezse (-)işaretlenecektir.
|
Amaç 1: Öğretim oturumları sonunda; Kuralına uygun cümle okur.
|
Üç oturum sonun da üç denemenin ikisinde;
1.Kuralına
uygun iki kelimelik cümle okur.
2.Kuralına
uygun üç kelimelik cümle okur.
3.Kuralına
uygun dört ve daha fazla kelimelik cümle okur.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM
TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 2: Öğretim oturumları sonunda; Kuralına uygun cümle yazar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1.Tümceleri,
harflerin yazılış yönüne göre yazar
2. Tümceleri, harflerin büyüklüklerine göre yazar.
3.Tümceyi
soldan sağa doğru yazar.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
|||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 3: Öğretim oturumları sonunda; Etkili okuma kurallarını belirtir.
|
Üç oturum sonunda, üç denemenin ikisinde;
1.Okurken dik oturulması gerektiğini söyler.
2.Işığın sol arka taraftan gelecek biçimde
ayarlanması gerektiğini söyler
3.Okunan materyalin gözden yaklaşık 30 cm kadar
ileride tutulması gerektiğini söyler.
4.Okumanın konuşma sesiyle yapılması gerektiğini
söyler.
5. Okurken ses tonunun, dinleyicilerin rahatça
duyabileceği biçimde ayarlanması gerektiğini söyler.
6. Metindeki sözcüklerin doğru ve anlaşılır biçimde
seslendirilmesi gerektiğini söyler.
7. Noktalama imlerine uygun duraklamalar yapılması
gerektiğini söyler.
8. Metinde geçen kişilerin konuşmalarının
canlandırılarak okunması gerektiğini söyler.
9. Metindeki sözcüklerin anlamlarına uygun olarak
vurgulama yapılması gerektiğini söyler.
10. Okurken, satırların yalnızca gözle izlenmesi
gerektiğini söyler.
11.Sessiz okuma kurallarını söyler
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç4:Öğretim oturumları sonunda; Etkili okuma kurallarına uyar.
|
Üç oturum sonunda üç
denemenin ikisinde; 1. Dik oturur. 2. Işığın geliş yönüne uygun durur. 3. Materyali, göze uygun uzaklıkta tutar. 4. Metni, konuşma sesiyle okur 5. Ses tonunu, dinleyicilerin rahatça
duyabileceği biçimde ayarlar 6. Sözcükleri doğru ve anlaşılır
biçimde söyler. 7. Noktalama imlerine
uygun duraklamalar yapar.
8. Metinde
geçen kişilerin konuşmalarını canlandırılarak okur.
9. Metinde
geçen sözcüklerin anlamlarına uygun vurgulamalar yapar
10.
Satırları gözleriyle izler.
11. Sessiz
okumada, konuşma organlarını hareket ettirmez.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 5: Öğretim oturumları sonunda; Dinlediği ya da okuduğu masal ve öyküyle
ilgili sorulara cevap verir.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Masal ve öyküdeki kahramanları
söyler/yazar.
2. Masal ve öykünün geçtiği yeri söyler/yazar.
3. Masal ve öykünün geçtiği zamanı söyler/yazar.
4. Masal ve öyküdeki olayları dizisini bozmadan anlatır.
5. Masal ve öykünün sonucunu söyler/yazar.
6. Masal ve öyküdeki aykırılıkları söyler/yazar.
7.
Masal ve öyküye yeni bir başlık söyler/yazar
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 6:Öğretim
oturumları sonunda; Dinlediği ya da
okuduğu bir metni anlatır.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Masal ve öyküdeki kahramanları söyler
2. Masal ve öykünün geçtiği yeri söyler
3. Masal ve öykünün geçtiği zamanı söyler
4. Masal ve öyküdeki olayları dizisini bozmadan anlatır. (giriş
gelişme sonuç)
5. Masal ve öykünün sonucunu söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 7: Öğretim oturumları sonunda; Dinlediği öyküyü canlandırır.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Tek
kişilik öyküyü baştan sona kadar dinler.
2. Tek kişilik öykü ile ilgili sorulara cevap verir. 3. Tek kişilik öyküyü anlatır. 4. Tek kişilik öyküyü dramatize eden oyunu izler.
5. Tek
kişilik öyküyü dramatize eden oyunu yardımla oynar.
6. Tek kişilik öyküyü dramatize eden oyunu bağımsız oynar. |
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 8:Öğretim
oturumları sonunda; Noktalama
işaretlerini kullanır.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Nokta imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli
yerlerine nokta imini koyar.
2. Özneden sonra sıralama sözcüklerinden oluşan uzun tümcelerdeki
metnin gerekli yerlerine virgül imini koyar.
3. Soru imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli
yerlerine soru imini koyar.
4. Ünlem imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli
yerlerine ünlem imini koyar
5. Noktalama imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli
yerlerine nokta, virgül, soru ve ünlem imlerini koyar.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 9:Öğretim oturumları sonunda; Yazım kurallarına uyar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Özel adların ilk harfini büyük harfle yazar.
2. Tümcelerin ilk harfini büyük
harfle yazar.
3. Noktadan sonra büyük harfle başlayarak yazar.
4. Unvan, devlet, kurum, şirket adlarının kısaltılmış biçimlerini
yazar.
5. Satır sonuna sığmayan sözcükleri hecelerinden bölerek yazar.
6. Soru bildiren eki ayrı yazar.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
…./…./2016
Sınıf Öğretmeni Okul Müdürü
MATEMATİK (BEP)
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Öğrencinin
Adı-Soyadı:.............................. BEP
Hazırlama Tarihi :27.09.2016
Sınıfı : 8. Sınıf
Programa Devam Edeceği Süre:2016-2017
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
Özel Eğitim Gerektiren Yetersizlikler:
Eğitilebilir Zihin Engelli Uygulayan : H. Ali DOĞAN
Okulun Adı: ..................................................
Ders: MATEMATİK
|
||||||||
Öğrencinin
Performans Düzeyi
|
||||||||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 1: Öğretim oturumları sonunda; Beşer ritmik sayar.
|
Üç oturum sonun da üç denemenin ikisinde;
1. 5’ten
başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye kadar beşer ritmik sayar. 2.
5’in katı olan bir sayıdan başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye
kadar beşer ritmik sayar. 3. Nesneler üzerinde 5’ten başlayarak
20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye kadar beşer ritmik sayar. 4. Nesne resim kartları üzerinde 5’ten başlayarak 20 (30, 40, 50,
60, 70, 80, 90,100)’ye kadar beşer ritmik sayar. 5. 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’den başlayarak geriye
doğru beşer ritmik sayar. 6. 5’in katı olan bir sayıdan
başlayarak geriye doğru beşer ritmik sayar
.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ
VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 2: Öğretim oturumları sonunda; Onar ritmik sayar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;1. 10’dan başlayarak 30 (40, 50, 60,
70, 80, 90, 100)’a kadar onar ritmik sayar. 2. 10’un katı olan bir sayıdan
başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a 3. Nesneler üzerinde, 10’dan
başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar onar ritmik sayar. 4.
Nesne resim kartları üzerinde, 10’dan başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80,
90,100)’a kadar onar ritmik sayar.
5. 30 (40, 50, 60, 70, 80,
90, 100)’dan başlayarak geriye doğru onar ritmik sayar. 6.
10’un katı olan bir sayıdan başlayarak geriye doğru onar ritmik sayar
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
|||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 3: Öğretim oturumları sonunda; İkişer ritmik sayar.
|
Üç oturum sonunda, üç denemenin ikisinde; 1.
2’den başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer
ritmik sayar. 2. 2’in katı olan bir sayıdan
başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer ritmik
sayar. 3. Nesneler üzerinde, 2’den başlayarak
10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer ritmik sayar.
4. Nesne
resim kartları üzerinde 2’den başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80,
90,100)’a kadar ikişer ritmik sayar.
5. 10 (20,
30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)dan başlayarak geriye doğru ikişer ritmik sayar.
6. 2’nin
katı olan bir sayıdan başlayarak geriye doğru ikişer ritmik sayar.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç4:Öğretim oturumları sonunda; Tek ve çift doğal sayıları ayırt eder.
|
Üç oturum sonunda üç
denemenin ikisinde; 1. 10’a kadar olan çift doğal
sayıları söyler.
2. 10’a
kadar olan tek doğal sayıları söyler.
3. En çok
dört basamaklı olarak verilen bir doğal sayının tek veya çift doğal sayı olduğunu
söyler.
4. En çok
beş basamaklı olarak verilen beş doğal sayı arasından tek sayıları söyler.
5. En çok
beş basamaklı olarak verilen beş doğal sayı arasından çift sayıları söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
||
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 5: Öğretim oturumları sonunda; Üç basamaklı doğal sayıları kavrar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Doğal
sayı kartları içinden, gösterilen üç basamaklı doğal sayının aynısını gösterir.
2. Doğal
sayı kartları içinden, söylenen üç basamaklı doğal sayıyı gösterir.
3.
Gösterilen üç basamaklı doğal sayının kaç olduğunu söyler.
4. Üç
basamaklı bir doğal sayıyı yüzlük, onluk ve birliklerine ayırır.
5. Üç
basamaklı bir doğal sayıdaki yüzlük, onluk ve birlikleri gösterir.
6.
Söylenen üç basamaklı doğal sayıyı rakamla yazar.
7. Rakamla
yazılı üç basamaklı doğal sayıyı yazıyla yazar.
8. Üç
basamaklı bir doğal sayıdan önce ve sonra gelen sayıyı söyler.
|
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 6:Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılar arasındaki büyüklük ve
küçüklük ilişkisini ayırt eder.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı iki doğal
sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
2. Bir basamaklı üç doğal
sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
3. Bir basamaklı üç doğal
sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
4. İki basamaklı iki doğal
sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
5. İki basamaklı üç doğal
sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
6. İki basamaklı üç doğal
sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
7. Üç basamaklı iki doğal
sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
8. Üç basamaklı üç doğal
sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
9. Üç basamaklı üç doğal
sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
10. Dört basamaklı iki doğal
sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
11. Dört basamaklı üç doğal
sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
12. Dört basamaklı üç doğal
sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
13. “Büyük” simgesini
yazarak gösterir.
14. “Küçük” simgesini
yazarak gösterir.
15. Yazılı olarak verilen
iki doğal sayı arasındaki büyüklük küçüklük ilişkisini “>”,“<” simgeleri
ile yazar.
16. Söylenen iki doğal sayı
arasındaki büyüklük küçüklük ilişkisini “>”,“<”simgeleri ile yazar.
17. İkiden fazla doğal
sayıyı büyüklük küçüklük sırasına koyup, bu sırayı “>” ve “<” simgeleri
ile yazar.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 7: Öğretim oturumları sonunda; Sıra bildiren sayıları kavrar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Sayıların sağına konulan
noktanın sıra bildirdiğini söyler.
2. Sıra bildiren bir sayıyı
okur.
3. 20’ye kadar olan, yazıyla
verilmiş sıra bildiren bir sayıyı simgeyle yazar.
4. Sıra bildiren sayıların
nerelerde kullanıldığını söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 8:Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılarla eldeli toplama işlemi
yapar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. İki basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.
2. iki basamaklı bir doğal
sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde
eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal
sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde eldeli
toplayıp sonucunu yazar/söyler. 4. İki basamaklı bir
doğal sayı ile bir basamaklı iki doğal sayıyı eldeli toplayıp sonucunu
yazar/söyler. 5. İki
basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı iki doğal sayıyı eldeli, sonuç iki
basamaklı çıkacak şekilde toplayıp sonucunu yazar/söyler. 6. İki basamaklı bir doğal
sayı ile iki basamaklı iki doğal sayıyı eldeli, sonuç üç basamaklı çıkacak
şekilde toplayıp sonucunu yazar/söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR |
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 9:Öğretim oturumları sonunda; Toplama işlemini kullanarak problem çözer.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir
doğal sayıyı bir basamaklı bir doğal sayıyla toplayarak problem çözer.
2. Bir basamaklı doğal
sayılar içinden üç sayıyı kullanarak eldesiz toplam işlemi ile problem çözer.
3. İki basamaklı bir doğal
sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz toplayarak problem çözer.
4. İki basamaklı bir doğal
sayıyı iki basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz toplayarak problem çözer.
5. İki basamaklı bir doğal
sayı ile bir/iki basamaklı iki doğal sayıyı eldesiz toplayarak problem çözer.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
3/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 10: Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılarla onluk bozmayı gerektirmeyen
çıkarma işlemi yapar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal
sayıdan, bir basamaklı bir doğal sayıyı yan yana çıkarıp sonucunu
yazar/söyler.
2. Bir basamaklı bir doğal
sayıdan, bir basamaklı bir doğal sayıyı alt alta çıkarıp sonucunu
yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal
sayıdan, onluk bozmayı gerektirmeyecek şekilde bir basamaklı bir doğal sayıyı
çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
4. İki basamaklı bir doğal
sayıdan, onluk bozmayı gerektirmeyecek şekilde iki basamaklı bir doğal sayıyı
çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 11: Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren
çıkarma işlemi yapar..
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. İki basamaklı bir doğal
sayıdan onluk bozmayı gerektirecek şekilde bir basamaklı bir doğal sayıyı
çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
2.İki basamaklı bir doğal
sayıdan, onluk bozmayı gerektirecek şekilde iki basamaklı bir doğal sayıyı
çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
|
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 12: Öğretim oturumları sonunda; Çıkarma işlemini kullanarak problem çözer.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal
sayıdan bir basamaklı bir doğal sayıyı çıkararak problem çözer.
2. İki basamaklı bir doğal
sayıdan bir basamaklı bir doğal sayıyı onluk bozmadan çıkararak problem
çözer.
3. İki basamaklı bir doğal
sayıdan iki basamaklı bir doğal sayıyı onluk bozmadan çıkararak problem
çözer.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 13: Öğretim oturumları sonunda; Geometrik şekilleri ayırt eder.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Karenin özelliklerini
belirtir.
2. Dikdörtgenin
özelliklerini belirtir
3. Üçgenin özelliklerini
belirtir
4. Dairenin özelliklerini
belirtir
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 14: Öğretim oturumları sonunda; Çarpım tablosunu ezbere bilir.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde; 1.1
Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere
bilir. 2. 2 Rakamının sırasıyla
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir. 3. 3 Rakamının sırasıyla
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir. 4. 4 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının
sonucunu ezbere bilir. 5. 5 Rakamının sırasıyla
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
6. 6
Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere
bilir.
7. 7
Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere
bilir.
8. 8
Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere
bilir. 9. 9 Rakamının sırasıyla
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 15: Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılarla eldesiz çarpma işlemi
yapar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1.Bir basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç bir basamaklı olacak şekilde
yan yana çarpıp sonucu yazar/söyler.
2. Bir basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç bir basamaklı çıkacak şekilde
alt alta çarpıp sonucunu yazar/söyler. 3. Bir basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde
yan yana çarpıp sonucunu yazar/söyler. 4. Bir basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde
alt alta eldesiz çarpıp sonucunu yazar/söyler. 5. İki basamaklı bir doğal sayı ile
bir basamaklı bir doğal sayıyı eldesiz çarpıp sonucunu yazar/söyler
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 16: Öğretim oturumları sonunda; Doğal sayılarla eldeli çarpma işlemi
yapar.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. İki basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.
2. Üç basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal
sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpım sonucunu yazar/söyler.
4. Üç basamaklı bir doğal
sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler. 5. Üç basamaklı bir doğal sayı ile üç
basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler. 6. Üçten fazla basamaklı doğal sayılar
içinde eldeli çarpma işlemi yapıp sonucunu yazar/söyler.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
UZUN
DÖNEMLİ AMAÇLAR
|
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
|
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
|
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
|
ÖLÇÜT
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
İZLEME
|
DEĞERLENDİRME
|
Amaç 17: Öğretim oturumları sonunda; Çarpma işlemini kullanarak problem çözer.
|
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal
sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı çarparak problem çözer.
2. İki basamaklı bir doğal
sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.
3. Üç basamaklı bir doğal
sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.
4. İki basamaklı bir doğal
sayıyı iki basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.
|
Yanlışsız Öğretim
Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım
|
Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
|
Beceri
% 100
Kavram
2/3
|
Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
|
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
|
…./…./2016
Sınıf Öğretmeni Okul Müdürü
Yukarıya Türkçe ve Matematik dersleri için örnekler kurdum sizde BEP'lerinizi yukarıda ki örnekleri taslak olarak alıp hazırlayabilirsiniz bu yukarıda kısa dönemli amaçları yazmakta veya hazırlanmakta erinen veya vakti olmayan arkadaşlarımız aşağıya vereceğim linke tıklayarak burada ki ek dosyayı indirsin, dosyada bütün derslerin daha doğrusu kaba değerlendirmede yazan çoğu amaçların kısa dönemli amaçları yer almaktadır, kopyala yapıştır yaparak kısa dönemli amaçları yazabilirler, fakat olmayan becerilerin analizleri yani kısa dönemli amaçlarını yazmak kendilerine düşüyor.
Linki aşağı ekliyorum siz girip dosyayı indirirseniz burada ders isimleri yazıyor içlerinde de amaçlar ve bu amaçların kısa dönemli amaçları yer alıyor.
Yukarıdaki linke tıklayarak dosyayı indirin.
Bugünlük bu kadar arkadaşlar bir sonra ki yazıda görüşmek üzere
SORULARI YORUMA YAZABİLİRSİNİZ..
İletişim: hadogan44@gmail.com
Her Çocuk Özeldir....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder