6 Ekim 2016 Perşembe

Zihin Engelliler Eğitiminde Sene Başında Hazırlanan Bireysel Eğitim Programı (BEP) Örneği ve Kısa Dönemli Amaçların Yazdığı Modül Linki

Herkese Merhaba

Evet arkadaşlar geçen hafta sizlere kaba değerlendirme yani performans alımından bahsetmiştik bugünde sizler için hazırladığım Bireysel Eğitim Programının(BEP) bir kaç ders için örneklerini atacağım sizlerde çocuklarınıza buna benzer BEP'ler hazırlayabilirsiniz.

Hazırladığım BEP'ler kendi öğrencilerime aittir sizler kendi öğrencilerinize uyguladığınız kaba değerlendirme formları sonucunda elde ettiğiniz eksikliklere göre bu BEP'leri hazırlayınız.




TÜRKÇE(BEP)


BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ  EĞİTİM PROGRAMI

Öğrencinin

Adı-Soyadı: .....................                                                                                 BEP Hazırlama Tarihi  :27.09.2016

Sınıfı : 8. Sınıf                                                                                                   Programa Devam Edeceği Süre:2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
   
Özel Eğitim Gerektiren Yetersizlikler: Eğitilebilir Zihin Engelli               Uygulayan : H. Ali DOĞAN
Okulun Adı: ...............................................

Ders: TÜRKÇE
Öğrencinin Performans Düzeyi

UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR


KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ


KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ

BİTİŞ TARİHİ

İZLEME

DEĞERLENDİRME
Not: Öğrenci amacı gerçekleştirirse (+)gerçekleştiremezse (-)işaretlenecektir.
Amaç 1: Öğretim oturumları sonunda;  Kuralına uygun cümle okur.


Üç oturum sonun da üç denemenin ikisinde;
1.Kuralına uygun iki kelimelik cümle okur.
2.Kuralına uygun üç kelimelik cümle okur.
3.Kuralına uygun dört ve daha fazla kelimelik cümle okur.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım









Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
2/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri






UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT
Beceri
% 100

Kavram
2/3
BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME






Amaç 2: Öğretim oturumları sonunda;  Kuralına uygun cümle yazar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

1.Tümceleri, harflerin yazılış yönüne göre yazar
 2. Tümceleri, harflerin büyüklüklerine göre yazar.  
3.Tümceyi soldan sağa doğru yazar.





















Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım




Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar







































Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 3: Öğretim oturumları sonunda;  Etkili okuma kurallarını belirtir.


Üç oturum sonunda, üç denemenin ikisinde;
1.Okurken dik oturulması gerektiğini söyler.
2.Işığın sol arka taraftan gelecek biçimde ayarlanması gerektiğini söyler
3.Okunan materyalin gözden yaklaşık 30 cm kadar ileride tutulması gerektiğini söyler.
4.Okumanın konuşma sesiyle yapılması gerektiğini söyler.
5. Okurken ses tonunun, dinleyicilerin rahatça duyabileceği biçimde ayarlanması gerektiğini söyler.
6. Metindeki sözcüklerin doğru ve anlaşılır biçimde seslendirilmesi gerektiğini söyler.
7. Noktalama imlerine uygun duraklamalar yapılması gerektiğini söyler.
8. Metinde geçen kişilerin konuşmalarının canlandırılarak okunması gerektiğini      söyler.
9. Metindeki sözcüklerin anlamlarına uygun olarak vurgulama yapılması gerektiğini söyler.
10. Okurken, satırların yalnızca gözle izlenmesi gerektiğini söyler.
11.Sessiz okuma kurallarını söyler
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar


Beceri
% 100

Kavram
2/3






Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri












UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç4:Öğretim oturumları sonunda;   Etkili okuma kurallarına uyar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;        1. Dik oturur.                   2. Işığın geliş yönüne uygun durur.                   3. Materyali, göze uygun uzaklıkta tutar.                   4. Metni, konuşma sesiyle okur                                 5. Ses tonunu, dinleyicilerin rahatça duyabileceği biçimde ayarlar                              6. Sözcükleri doğru ve anlaşılır biçimde söyler. 7. Noktalama imlerine uygun duraklamalar yapar.
8. Metinde geçen kişilerin konuşmalarını canlandırılarak okur.
9. Metinde geçen sözcüklerin anlamlarına uygun vurgulamalar yapar
10. Satırları gözleriyle izler.
11. Sessiz okumada, konuşma organlarını hareket ettirmez.

Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri








                     




                                                                                                               













UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 5: Öğretim oturumları sonunda;  Dinlediği ya da okuduğu masal ve öyküyle ilgili sorulara cevap verir.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

  1. Masal ve öyküdeki kahramanları söyler/yazar.
  2. Masal ve öykünün geçtiği yeri söyler/yazar.
  3. Masal ve öykünün geçtiği zamanı söyler/yazar.
  4. Masal ve öyküdeki olayları dizisini bozmadan anlatır.
  5. Masal ve öykünün sonucunu söyler/yazar.
  6. Masal ve öyküdeki aykırılıkları söyler/yazar.
  7. Masal ve öyküye yeni bir başlık söyler/yazar
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

   Beceri
% 100

Kavram
2/3




Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
                           




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 6:Öğretim oturumları sonunda;   Dinlediği ya da okuduğu bir metni anlatır.
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

 1. Masal ve öyküdeki kahramanları söyler
 2. Masal ve öykünün geçtiği yeri söyler
 3. Masal ve öykünün geçtiği zamanı söyler
 4. Masal ve öyküdeki olayları dizisini bozmadan anlatır. (giriş gelişme sonuç)
 5. Masal ve öykünün sonucunu söyler.


Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3





Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri

















UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 7: Öğretim oturumları sonunda;   Dinlediği öyküyü canlandırır.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Tek kişilik öyküyü baştan sona kadar dinler.
2. Tek kişilik öykü ile ilgili sorulara cevap verir.
3. Tek kişilik öyküyü anlatır.
4. Tek kişilik öyküyü dramatize eden oyunu izler.
5. Tek kişilik öyküyü dramatize eden oyunu yardımla oynar.
6. Tek kişilik öyküyü dramatize eden oyunu bağımsız oynar. 



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri














UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 8:Öğretim oturumları sonunda;   Noktalama işaretlerini kullanır.
Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

  1. Nokta imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli yerlerine nokta imini koyar.
  2. Özneden sonra sıralama sözcüklerinden oluşan uzun tümcelerdeki metnin gerekli yerlerine virgül imini koyar.
  3. Soru imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli yerlerine soru imini koyar.
  4. Ünlem imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli yerlerine ünlem imini koyar
  5. Noktalama imleri verilmeden hazırlanmış bir metnin gerekli yerlerine nokta, virgül, soru ve ünlem imlerini koyar.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri









UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 9:Öğretim oturumları sonunda;   Yazım kurallarına uyar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
  1. Özel adların ilk harfini büyük harfle yazar.
   2. Tümcelerin ilk harfini büyük harfle yazar.
  3. Noktadan sonra büyük harfle başlayarak yazar.
  4. Unvan, devlet, kurum, şirket adlarının kısaltılmış biçimlerini yazar.
  5. Satır sonuna sığmayan sözcükleri hecelerinden bölerek yazar.
  6. Soru bildiren eki ayrı yazar.




Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             …./…./2016
Sınıf Öğretmeni                                                                                                                                               Okul Müdürü














MATEMATİK (BEP)

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ  EĞİTİM PROGRAMI

Öğrencinin

Adı-Soyadı:..............................                                                                                 BEP Hazırlama Tarihi  :27.09.2016

Sınıfı : 8. Sınıf                                                                                                   Programa Devam Edeceği Süre:2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
   
Özel Eğitim Gerektiren Yetersizlikler: Eğitilebilir Zihin Engelli               Uygulayan : H. Ali DOĞAN
Okulun Adı: ..................................................

Ders: MATEMATİK
Öğrencinin Performans Düzeyi

UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR


KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ

BİTİŞ TARİHİ

İZLEME

DEĞERLENDİRME
Amaç 1: Öğretim oturumları sonunda;  Beşer ritmik sayar.



Üç oturum sonun da üç denemenin ikisinde;
1. 5’ten başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye kadar beşer ritmik sayar.                    2. 5’in katı olan bir sayıdan başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye kadar beşer ritmik sayar.   3. Nesneler üzerinde 5’ten başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’ye kadar beşer ritmik sayar.                    4. Nesne resim kartları üzerinde 5’ten başlayarak 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90,100)’ye kadar beşer ritmik sayar.                    5. 20 (30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’den başlayarak geriye doğru beşer ritmik sayar.          6. 5’in katı olan bir sayıdan başlayarak geriye doğru beşer ritmik sayar
.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım









Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
2/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri






UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT
Beceri
% 100

Kavram
2/3
BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME






Amaç 2: Öğretim oturumları sonunda;  Onar ritmik sayar.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;1. 10’dan başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar onar ritmik sayar.                               2. 10’un katı olan bir sayıdan başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a                                3. Nesneler üzerinde, 10’dan başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar onar ritmik sayar.    4. Nesne resim kartları üzerinde, 10’dan başlayarak 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90,100)’a kadar onar ritmik sayar.            5. 30 (40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’dan başlayarak geriye doğru onar ritmik sayar.                               6. 10’un katı olan bir sayıdan başlayarak geriye doğru onar ritmik sayar
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım




Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar






















Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 3: Öğretim oturumları sonunda;  İkişer ritmik sayar.


Üç oturum sonunda, üç denemenin ikisinde;        1. 2’den başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer ritmik sayar.                     2. 2’in katı olan bir sayıdan başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer ritmik sayar.                     3. Nesneler üzerinde, 2’den başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)’a kadar ikişer ritmik sayar.
4. Nesne resim kartları üzerinde 2’den başlayarak 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90,100)’a kadar ikişer ritmik sayar.
5. 10 (20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)dan başlayarak geriye doğru ikişer ritmik sayar.
6. 2’nin katı olan bir sayıdan başlayarak geriye doğru ikişer ritmik sayar.

Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar


Beceri
% 100

Kavram
2/3






Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri












UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç4:Öğretim oturumları sonunda;   Tek ve çift doğal sayıları ayırt eder.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;        1. 10’a kadar olan çift doğal sayıları söyler.
2. 10’a kadar olan tek doğal sayıları söyler.
3. En çok dört basamaklı olarak verilen bir doğal sayının tek veya çift doğal sayı olduğunu söyler.
4. En çok beş basamaklı olarak verilen beş doğal sayı arasından tek sayıları söyler.
5. En çok beş basamaklı olarak verilen beş doğal sayı arasından çift sayıları söyler.

Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri








                                                                                                                           


UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR

ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ

ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 5: Öğretim oturumları sonunda;  Üç basamaklı doğal sayıları kavrar.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

1. Doğal sayı kartları içinden, gösterilen üç basamaklı doğal sayının aynısını gösterir.
2. Doğal sayı kartları içinden, söylenen üç basamaklı doğal sayıyı gösterir.
3. Gösterilen üç basamaklı doğal sayının kaç olduğunu söyler.
4. Üç basamaklı bir doğal sayıyı yüzlük, onluk ve birliklerine ayırır.
5. Üç basamaklı bir doğal sayıdaki yüzlük, onluk ve birlikleri gösterir.
6. Söylenen üç basamaklı doğal sayıyı rakamla yazar.
7. Rakamla yazılı üç basamaklı doğal sayıyı yazıyla yazar.
8. Üç basamaklı bir doğal sayıdan önce ve sonra gelen sayıyı söyler.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

   Beceri
% 100

Kavram
2/3




Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri
                           




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 6:Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılar arasındaki büyüklük ve küçüklük ilişkisini ayırt eder.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

1. Bir basamaklı iki doğal sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
2. Bir basamaklı üç doğal sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
3. Bir basamaklı üç doğal sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
4. İki basamaklı iki doğal sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
5. İki basamaklı üç doğal sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
6. İki basamaklı üç doğal sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
7. Üç basamaklı iki doğal sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
8. Üç basamaklı üç doğal sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
9. Üç basamaklı üç doğal sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
10. Dört basamaklı iki doğal sayıdan büyük ve küçük olanı gösterir.
11. Dört basamaklı üç doğal sayıyı küçükten büyüğe doğru sıraya koyar.
12. Dört basamaklı üç doğal sayıyı büyükten küçüğe doğru sıraya koyar.
13. “Büyük” simgesini yazarak gösterir.
14. “Küçük” simgesini yazarak gösterir.
15. Yazılı olarak verilen iki doğal sayı arasındaki büyüklük küçüklük ilişkisini “>”,“<” simgeleri ile yazar.
16. Söylenen iki doğal sayı arasındaki büyüklük küçüklük ilişkisini “>”,“<”simgeleri ile yazar.
17. İkiden fazla doğal sayıyı büyüklük küçüklük sırasına koyup, bu sırayı “>” ve “<” simgeleri ile yazar.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3





Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 7: Öğretim oturumları sonunda;   Sıra bildiren sayıları kavrar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Sayıların sağına konulan noktanın sıra bildirdiğini söyler.
2. Sıra bildiren bir sayıyı okur.
3. 20’ye kadar olan, yazıyla verilmiş sıra bildiren bir sayıyı simgeyle yazar.
4. Sıra bildiren sayıların nerelerde kullanıldığını söyler.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri





UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 8:Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılarla eldeli toplama işlemi yapar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;

1. İki basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.
2. iki basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.                    4. İki basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı iki doğal sayıyı eldeli toplayıp sonucunu yazar/söyler.                    5. İki basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı iki doğal sayıyı eldeli, sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde toplayıp sonucunu yazar/söyler.                   6. İki basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı iki doğal sayıyı eldeli, sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde toplayıp sonucunu yazar/söyler.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri









UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 9:Öğretim oturumları sonunda;   Toplama işlemini kullanarak problem çözer.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
 1. Bir basamaklı bir doğal sayıyı bir basamaklı bir doğal sayıyla toplayarak problem çözer.
2. Bir basamaklı doğal sayılar içinden üç sayıyı kullanarak eldesiz toplam işlemi ile problem çözer.
3. İki basamaklı bir doğal sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz toplayarak problem çözer.
4. İki basamaklı bir doğal sayıyı iki basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz toplayarak problem çözer.
5. İki basamaklı bir doğal sayı ile bir/iki basamaklı iki doğal sayıyı eldesiz toplayarak problem çözer.




Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım


Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar
















Beceri
% 100

Kavram
3/3



Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri



UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 10: Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılarla onluk bozmayı gerektirmeyen çıkarma işlemi yapar.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal sayıdan, bir basamaklı bir doğal sayıyı yan yana çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
2. Bir basamaklı bir doğal sayıdan, bir basamaklı bir doğal sayıyı alt alta çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal sayıdan, onluk bozmayı gerektirmeyecek şekilde bir basamaklı bir doğal sayıyı çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
4. İki basamaklı bir doğal sayıdan, onluk bozmayı gerektirmeyecek şekilde iki basamaklı bir doğal sayıyı çıkarıp sonucunu yazar/söyler.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri









UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 11: Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren çıkarma işlemi yapar..

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. İki basamaklı bir doğal sayıdan onluk bozmayı gerektirecek şekilde bir basamaklı bir doğal sayıyı çıkarıp sonucunu yazar/söyler.
2.İki basamaklı bir doğal sayıdan, onluk bozmayı gerektirecek şekilde iki basamaklı bir doğal sayıyı çıkarıp sonucunu yazar/söyler.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri






UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 12: Öğretim oturumları sonunda;   Çıkarma işlemini kullanarak problem çözer.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal sayıdan bir basamaklı bir doğal sayıyı çıkararak problem çözer.
2. İki basamaklı bir doğal sayıdan bir basamaklı bir doğal sayıyı onluk bozmadan çıkararak problem çözer.
3. İki basamaklı bir doğal sayıdan iki basamaklı bir doğal sayıyı onluk bozmadan çıkararak problem çözer.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri



UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 13: Öğretim oturumları sonunda;   Geometrik şekilleri ayırt eder.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Karenin özelliklerini belirtir.
2. Dikdörtgenin özelliklerini belirtir
3. Üçgenin özelliklerini belirtir
4. Dairenin özelliklerini belirtir



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri


UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 14: Öğretim oturumları sonunda;   Çarpım tablosunu ezbere bilir.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;      1.1 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.                      2. 2 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.                             3. 3 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.                     4. 4 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.                          5. 5 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
6. 6 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
7. 7 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
8. 8 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.                     9. 9 Rakamının sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ile çarpımının sonucunu ezbere bilir.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri








UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 15: Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılarla eldesiz çarpma işlemi yapar.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1.Bir basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç bir basamaklı olacak şekilde yan yana çarpıp sonucu yazar/söyler.
2. Bir basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç bir basamaklı çıkacak şekilde alt alta çarpıp sonucunu yazar/söyler.                   3. Bir basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde yan yana çarpıp sonucunu yazar/söyler.                   4. Bir basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde alt alta eldesiz çarpıp sonucunu yazar/söyler.         5. İki basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldesiz çarpıp sonucunu yazar/söyler
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri




UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 16: Öğretim oturumları sonunda;   Doğal sayılarla eldeli çarpma işlemi yapar.


Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. İki basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.
2. Üç basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.
3. İki basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpım sonucunu yazar/söyler.
4. Üç basamaklı bir doğal sayı ile iki basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.   5. Üç basamaklı bir doğal sayı ile üç basamaklı bir doğal sayıyı eldeli çarpıp sonucunu yazar/söyler.   6. Üçten fazla basamaklı doğal sayılar içinde eldeli çarpma işlemi yapıp sonucunu yazar/söyler.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri





UZUN DÖNEMLİ AMAÇLAR
KISA DÖNEMLİ AMAÇLAR (DAVRANIŞLAR)
ÖĞRENME-ÖĞRETME                   YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇ GEREÇLERİ
ÖLÇÜT

BAŞLAMA TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
İZLEME

DEĞERLENDİRME

Amaç 17: Öğretim oturumları sonunda;   Çarpma işlemini kullanarak problem çözer.

Üç oturum sonunda üç denemenin ikisinde;
1. Bir basamaklı bir doğal sayı ile bir basamaklı bir doğal sayıyı çarparak problem çözer.
2. İki basamaklı bir doğal sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.
3. Üç basamaklı bir doğal sayıyı bir basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.
4. İki basamaklı bir doğal sayıyı iki basamaklı bir doğal sayı ile eldesiz çarparak problem çözer.



Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Soru –cevap yöntemi
Anlatım yöntemi
Sözel ipucu
Model olma
Fiziksel yardım



Resimli kartlar
Ders Kitapları
Dergiler
Defter, Kalem,
Levhalar

Beceri
% 100

Kavram
      2/3


Günlük
Haftalık
Aylık
Dönemlik
Testler
Tablolar
Gözlemler
Günlük Değerlendirmeler
Beceri ve Kavram analizleri



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          …./…./2016
Sınıf Öğretmeni                                                                                                                                               Okul Müdürü


 Yukarıya Türkçe ve Matematik dersleri için örnekler kurdum sizde BEP'lerinizi yukarıda ki örnekleri taslak olarak alıp hazırlayabilirsiniz  bu yukarıda kısa dönemli amaçları yazmakta veya hazırlanmakta erinen veya vakti olmayan arkadaşlarımız aşağıya vereceğim linke tıklayarak burada ki ek dosyayı indirsin, dosyada bütün derslerin daha doğrusu kaba değerlendirmede yazan çoğu amaçların kısa dönemli amaçları yer almaktadır, kopyala yapıştır yaparak kısa dönemli amaçları yazabilirler, fakat olmayan becerilerin analizleri yani kısa dönemli amaçlarını yazmak kendilerine düşüyor.

Linki aşağı ekliyorum siz girip dosyayı indirirseniz burada ders isimleri yazıyor içlerinde de amaçlar ve bu amaçların kısa dönemli amaçları yer alıyor.




Yukarıdaki linke tıklayarak dosyayı indirin.

Bugünlük bu kadar arkadaşlar bir sonra ki yazıda görüşmek üzere 

SORULARI YORUMA YAZABİLİRSİNİZ..

İletişim: hadogan44@gmail.com


Her Çocuk Özeldir....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kavram Öğretimi Esnasında Uyulması Gereken Önemli Kısımlar

Herkese Merhabalar. Özel eğitim alanında eğitim görmüş bir çok arkadaşım bilirler ki kavram öğretimi özel eğitimde çocuklarla yapılan öğret...